Ir štai atėjo vasara....

Sveiki visi!
Norėčiau pakviesti apžiūrėti jau kitokio pobūdžio mano darbus. Greitu laiku jie pasirodys jau su datomis, nes artėja prisivijimo momentas (aišku, jei netingėsiu rašyti ir bus laiko ;D).
Kaip jau parašiau antraštėje, atėjo vasara, o kartu su ja mano kūrybos renesansas ir rimtesni iššūkiai, kurių stengiausi neatsisakyti. Vienas iš tokių - sutažas.
Sutažas - labai įdomi ir netradicinė aksesuarų kūrimo technika, naudojant plonas atlasines ar medvilnines juosteles. Tiksliai nežinau aš tų pavadinimu ar iš ko jos gaminamos. Žinau tik, kad šiomis juostelėmis jau nuo seno puošiami drabužiai kuriant įvairius ornamentus.
Tai va. Savo mėgstamiausiame puslapyje www.biser.info prisižiūrėjau gausybę vienos autorės darbų, kurie mane ir įkvėpė ryžtis išbandyti šią techniką. Šiaip ne taip vienoje audinių parduotuvėje radau tų juostelių (kurios be galo pigios!) ir ėmiausi kurti. Iš tiesų fantazijai ribų nėra, viskas labai paprasta....tiesiog sluoksniuoji, vingiuoji, vis padygsniuoji, karoliukų ar kokių kitokių stikliukų pridėlioji ir štai voila! Puikus originalus stilingas papuošalas, kurį jau galima ne tik nešioti, bet ir draugėms dovanoti ir šiaip daug visko su tomis juoselėmis sukurti.
Daug tokių darbų nuo šiol matysite mano dienoraštyje, nes tai kol kas yra viena mėgstamiausių mano darbo technikų.
Na, užteks čia pliurpti. Štai pirmas mano darbas "Miško perlai". ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą