Sagė "Lapas"

Ir vis dėlto aš mėgstu siuvinėti. Ypač karoliukais. Kai dariau šitą lapą, tai buvau ką tik nusipirkus naujų čekiškų karoliukų, knietėjo išbandyt. Dar mėgstu patį kūrybos procesą. Kadangi esu per didelė tinginė, kad pieščiau eskizus ten ir panašiai prieš darydama darbą, tai kiekvienąkart nežinai, ko gali tikėtis. Čia pavyzdžiui neturėjo būti lapas. Turėjo būti kažkokia abstrakti forma. Bet išėjo lapas....na toks stilizuotas, sakyčiau. Esmė tame, kad nesvarbu, ar pagal planą viskas vyksta, ar ne. Svarbiausia, kad rezultatu būtum patenkintas, o aš iki šiol dažniausiai rezultatu būnu patenkinta. Tikiuosi taip bus ir toliau..
Dar keletas nuotraukėlių. Beje, niekas taip neišlaisvina fantazijos kaip sutažas. Turėjau progos daug kartų tuo įsitikinti. Nors....jei turėčiau eskizą, planą kažkokį, gal tada greičiau man eitųsi šitie darbai..? Bet ne..geriau taip, kaip yra, nes tada kiekvienas darbas išeina kitoks. Tikiuos tai yra gerai. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą