O toliau buvo šitaip...

Sveiki! O štai ir dar mano mažųjų darbelių. Miela prisimint, kokie jie man tada atrodė įspūdingi ir kaip džiaugiaus kiekviena auskarų pora ir gink Dieve prisižadėjau sau nieko, be auskarų, daugiau nedaryti. ;D Neįmanoma. Taip kad būkit kantrūs ir tikrai išvysit daug ir kur kas įdomesnių mano sukurtų papuošalėlių.
O dabar dar keletas auskarų. Nėra čia ko prabangiai juos dėliot į atskirus įrašus, nes labai jau daug būtų.


Šie juodi maži auskariukai man patinka. Tačiau tikrai nėra vieni iš mano dažniausiai nešiojamų.
Tiesiog...dar vienas bandymas.











O šie....visai kita kalba. Iš tiesų šie auskarai gimė dėka senųjų mano močiutės karolių, kuriuos sėmingai privatizavau iš močiutės brangenybių stalčiaus. Karoliukai seni, keičiantys spalvą...na kaip gi nepriderinus prie jų auskarų ir neturėjus puikaus komplektėlio...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą